Τρίτη 28 Ιουλίου 2020

Η θαυματουργή εικόνα θα σε θεραπεύσει...

Όταν προκύπτουν προβλήματα υγείας, χρειαζόμαστε βοήθεια. Από ποιον όμως;
Έχοντας υπάρξει χριστιανός, πολλές φορές έχω κάνει όσα αναφέρονται ΜΟΝΟ στην μεσαία στήλη, αποφεύγοντας τους γιατρούς. Πίστευα ότι ο Θεός θα με θεραπεύσει. Το placebo των θρησκευτικών λύσεων όταν υπήρξε, ήταν ανακουφιστικό, όχι θεραπευτικό.
Και όταν απευθυνόμουν σε γιατρό, ήταν το τελευταίο πράγμα που έκανα ενώ θα έπρεπε να είναι το πρώτο.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια ωτίτιδα που θα μου θεράπευαν με λαδάκι από το καντήλι και προσευχή. Υπέφερα τρεις μέρες. Ήταν σαν να μου έχωναν ένα σύρμα στο αυτί. Τελικά ο πόνος σταμάτησε αμέσως με σταγόνες από το φαρμακείο.
Όσο για τα ψυχολογικά προβλήματα, έχω στον περίγυρό μου ανθρώπους που λόγω κατάθλιψης, κρίσεων πανικού κλπ. ακολούθησαν παρόμοια διαδρομή (προσευχή, φυλαχτά, εικόνες, εξομολόγηση) για να σωθούν τελικά από τη σύγχρονη ψυχιατρική και φαρμακολογία.


 

Πιστός

Άθεος

Σωματικό πρόβλημα υγείας

Προσευχή
Εξομολόγηση
Εκκλησιασμός
Αγιασμός
Φυλαχτά
Ιερές εικόνες
Γιατρός

Γιατρός

Ψυχικό πρόβλημα υγείας

Προσευχή
Εξομολόγηση
Εκκλησιασμός
Αγιασμός
Φυλαχτά
Ιερές εικόνες
Συζήτηση με φίλους
Γιατρός

Συζήτηση με φίλους

Γιατρός


prayer

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου